רמקול Focal המלצה

רמקול Focal המלצה

כמה עולה מקרן קול קריאה רמקול Focal המלצה 3 דקות הבא focal utopia loudspeakers

חווית סאונד טובה – איך עושים את זה?

אם אתם מעוניינים לשדרג את חוויות השמיעה של המוסיקה שאתם אוהבים, יש רק דרך אחת לעשות זאת – שדרוג הרמקולים. רמקולים איכותיים יוצרים סאונד שממלא את כל החלל. העומק של הצלילים יגרום לכם לחוות חוויה מוסיקלית שונה וייחודית בה תחושו כי האמן יושב אצלכם בבית, שר או מנגן במיוחד עבורכם.

רמקול Focal – המלצות

ישנו מגוון רחב של רמקולים המיוצרים ע"י חברות שונות, רמקולים רצפתיים, רמקולים מדפיים  – בגדלים ובאיכות משתנה. אחת החברות הבולטות המתמחות ביצור רמקולים באיכות ללא פשרות וייצור עבודת יד של הרמקולים שלה, היא חברת Focal. מדובר בחברה הקיימת כמעט 40 שנה שהוקמה מתוך אהבה למוזיקה. למעשה, השאיפה ב-Focal היא ליצור ציוד סאונד המכבד את היצירה של האמן ובמקביל מעניק למשתמש ממד חדש של מוזיקה. לשם כך, ב-Focal דוחפים את הגבולות של מערכות השמע באמצעות מחקר ומומחיות בתחום הסאונד. הם מאמינים כי עושר הצליל צריך להתגלות דרך הבס, טווח הביניים והטרבל, ללא תוספת סלסולים או עיוותים. כלומר.
לכן, כאשר מדברים על רמקול  Focal- חוות דעת שתתקבל עליו היא אחידה. אם אתם מחפשים רמקול רצפתי איכותי מסוג רמקול Focal – המלצה טובה יכולה להיות focal aria 926 בין יתר הדגמים והסדרות הקיימים בחברה.

focal aria 926 speakers review

Focal Aria 926 Speakers

רכישת רמקול איכותי כרוכה במספר שיקולים, ביניהם, הטעם והעדפה האישית של המאזין, גודל החלל והמיקום של הרמקול וכמובן תקציב. אז איך יודעים באיזה רמקול לבחור? הרמקול מורכב לרוב משני דרייברים, אשר אחראים על הפקת הצלילים. הראשון הוא הוופר, האחראי להפקת תדרי הבס. השני הוא הטוויטר האחראי על הפקת התדרים הגבוהים. כלומר, כל אחד מהדרייברים אחראי על תחום תדרים שונה, לכן רמקול בסיסי הוא בעל שני פיצולי תדר (2-way). ישנם רמקולים בעלי שלושה פיצולי תדר (3-way) אשר מותקן בהם דרייבר נוסף האחראי על הפקת תדרי האמצע. אם אתם מחפשים רמקול רצפתי קלאסי, בו תוכלו להאזין לכל סוגי המוזיקה שאתם אוהבים, הרמקול מדגם Aria 926  של חברת Focal, יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם. מדובר ברמקול 3-way, כך שטווח התדרים שלו רחב ואיכות הצליל שלו טובה. לכן, אין ספק כי הרמקול ישדרג את מערכת השמע הביתית שלכם ויעניק לכם חוויית סאונד אמיתית ומרגשת שתחזיר אתכם ליסודות של האקוסטיקה. תוכלו לבחור בעיצוב קלסי או מודרני ולשדרג במקביל גם את חווית השמע וגם את העיצוב של חלל הסלון הביתי שלכם.

כאמור, רכישת רמקולים צריכה להיעשות בחוכמה. כאשר אתם ניגשים לרכוש את המוצר, חשוב לבחור במקום איכותי ומקצועי. אנו ב-T.R עוסקים בייבוא, שיווק והפצה של מגוון מוצרי אודיו מעל 3 עשורים. מוזמנים להגיע אלינו לאולם התצוגה להאזנה והדגמה של הרמקול. במהלך הרכישה תוכלו להתייעץ עם מיטב המומחים בתחום הסאונד. עם הניסיון שרכשנו במהלך השנים, אנו מתחייבים להעניק ללקוחותינו שירות אמין ללא פשרות. לצפייה במפרט ורכישה נוחה, לחצו כאן

מעל 30 שנה

מקצועיות ללא פשרות

לעדכונים ומבצעים, הירשמו לניוזלטר