focal utopia speakers for sale

focal utopia loudspeakers

רמקול Focal המלצה קריאה focal utopia loudspeakers 3 דקות הבא focal sopra n2

רמקולים רצפתיים של Focal – איכות ללא פשרות

"מוזיקה זה החיים" אם גם אתם מתחברים למשפט הזה ורוצים לחוות את הצלילים העמוקים של השירים האהובים עליכם, להרגיש את הסאונד עוטף אתכם אט אט – אתם צריכים רמקולים איכותיים, שנבנו עם תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, ע"י חברות שזו שליחות עבורן. אחת החברות הגדולות, המנוסות והמוערכות בתחום הסאונד היא Focal.

Focal – מידע כללי

חברת Focal  מתמחה בייצור רמקולים ומוצרי אודיו ביתיים נוספים מאז 1979. כלומר, קרוב ל-40 שנה, Focal מעניקה חוויה מוזיקלית יוצאת דופן לאוהבי מוזיקה באמצעות מכשירי האודיו המתקדמים שלה. לא בכדי נוצר לה מוניטין כחברה  שרק אנשים שאוהבים מוסיקה ואוהבים לשמוע אותה בצורה האיכותית ביותר – יכולים להעריך.. Focal שואפת ליצור ציוד סאונד המכבד את היצירה המוזיקלית של האמן וגורם לה להישמע מדויקת ככל שניתן. החברה דוגלת בשילוב חדשנות ומסורת יחד כדי לשפר את הביצועים של סאונד Hi-Fi ואת היופי שבמוזיקה. שיפור הטכנולוגיה, מכניקה, חומרים איכותיים ועיצוב המוצר – הם אלו שהופכים את Focal למותג כה נחשב בעולם הסאונד. ההשקעה של Focal באיכות מוצריה, כמו גם הירידה לפרטים ולדקויות, משתלמת. במהלך השנים הלכה החברה וצברה מוניטין רב כמובילה בתחום והצליחה לבדל את עצמה ממתחריה. הפרסים הרבים שגרפו פריטים שונים של החברה – מדברים בשם עצמם.

Focal מספקת פתרונות סאונד יוצאי דופן במגוון סוגי רמקולים שקועים, סאבופרים, אטמוס, מדפיים, רצפתיים ועוד. במאמר זה, נפרט על שניים מהדגמים של הרמקולים הרצפתיים שגם בקטגוריה זו קיימות סדרות שונות אחת מהן היא סדרת ה Utopia Focal Grande Utopia Speakers.

מדובר ברמקול רצפתי המספק את המענה האולטימטיבי למי שמחפש איכות במערכת השמע הביתית שלו. Focal Grande Utopia הוא רמקול 4-way עם Bass-Reflex המכיל בתוכו את החידושים האחרונים של Focal: NIC ‏(Neutral Inductance Circuit) וריסון התנודות TMD. באמצעות הדיוק של הרמקול ניתן להרגיש את טוהר הצלילים כפי שהאמן רצה ביצירתו המקורית.

focal scala utopia v2

Focal Scala Utopia v2

Scala V2 הוא רמקול רצפתי, 3-way, השומר על כל האיכויות של הגרסה הקודמת שזכתה לשבחים והמלצות מפי מומחי האודיו הגדולים בעולם, בעקבות העיצוב יפהפה ואיכות סאונד בלתי רגילה. Scala V2 הוא בעל יחידת בס חדשה. בנוסף,  Focalשיפרו גם את טווח הביניים, כך שהמשתמש ברמקול מקבל חוויית סאונד מדויקת ומרשימה יותר. האזנה למוזיקה ברמקול Scala V2 תאפשר לכם לחוות את המוזיקה בצורה אחרת ממה שהכרתם עד היום.

אז אם גם אתם מעוניינים באחד מהרמקולים של Focal Utopia, הגעתם למקום הנכון. רכישת רמקולים היא השקעה לטווח הארוך, לכן חשוב שתעשו זאת במקום האמין והמקצועי ביותר. אצלנו בT.R תוכלו להתייעץ עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להתאים את המוצר הטוב ביותר עבור השימוש שלכם. לנו ב- T.R יש ניסיון עתיר שנים בייבוא, שיווק והפצה של מגוון מוצרי אודיו ומוצרים נוספים. אנו מבטיחים להעניק לקהל לקוחותינו חוויית קנייה תוך שירות אמין ומקצועי. לצפייה בקטלוג של מוצרי Focal לחצו כאן

מעל 30 שנה

מקצועיות ללא פשרות

לעדכונים ומבצעים, הירשמו לניוזלטר