כמה עולה מקרן קול

כמה עולה מקרן קול

בניית חדר קולנוע ביתי קריאה כמה עולה מקרן קול 4 דקות הבא רמקול Focal המלצה

כמה עולה מקרן קול- גורמים משפיעים?

מקרן הקול נוצר כחלופה לרמקולים של הטלוויזיות, במיוחד בעידן של היום בו הטלוויזיות הופכות להיות דקות יותר, תהליך שפגע באיכות הרמקולים בדור הקודם. אם תערכו מחקר עבור מקרן קול השוואת מחירים תגלו שמוצרים אלו, המכונים באנגלית סאונד-בר, מוצעים בטווח רחב של מחירים המתחיל במאות שקלים בודדים ועולה לאלפי שקלים.

אז כמה עולה מקרן קול ומה משפיע על מחירו? על כך נסביר בקצרה במאמר הבא.

מה משפיע על המחיר של מקרן קול?

מקרן הקול נוצר כחלופה לרמקולים של הטלוויזיות, במיוחד בעידן של היום בו הטלוויזיות הופכות להיות דקות יותר, תהליך שפגע באיכות הרמקולים בדור הקודם. אם תערכו מחקר עבור מקרן קול השוואת מחירים תגלו שמוצרים אלו, המכונים באנגלית סאונד-בר, מוצעים בטווח רחב של מחירים המתחיל במאות שקלים בודדים ועולה לאלפי שקלים. טווח זה של מחירים נובע מאיכויות שונות שיש למקרני הקול, הכוללות בין היתר:

  • גודל - יש לדעת כי מקרני קול מגיעים במידות שונות, ובעיקרון ככול שמקרן הקול יותר גדול כך עולה גם איכות הסאונד ובהתאם מחיר הרמקול. יחד עם זאת הגודל אינו פרמטר יחיד לאיכות ומחירו של מקרן קול, מומלץ לבדוק נתונים נוספים כגון:
  • מספר ערוצים - ככול שיש למקרן קול יותר ערוצים זה מעיד על כמות  רמקולים גדולה יותר (ואז אני אשאל, גדולה יותר ממה? ומה זה בכלל אומר ערוצים) ומכך שהסאונד הינו יותר איכותי, מקיף ומלא. לכן גם מחירו יעלה בהתאם. הערוצים עצמם מסומנים בספרות המייצגות את מספר הרמקולים שיש, למשל שני ערוצים אומר שיהיה רמקול מכל צד, שלושה ערוצים משמעו שיש גם רמקול באמצע וחמישה ערוצים יספקו לכם מקרן קול שיש לו גם רמקולים אחוריים, המתאים לקולנוע בייתי.
  • טכנולוגיה - גם סוג הטכנולוגיה שיש מאחורי מקרן קול משפיע על מחירו. למשל רמקולים טובים הינם כאלו המבוססים על טכנולוגיית Dolby Atmos המעניקה סאונד איכותי  והיקפי, רב ממדי כמו באולם קולנוע.
  • מקרן קול חכם - עוד גורם המשפיע על מחירו של מקרן קול הינו הפונקציות שהוא מספק. למשל מקרן יעלה יותר אם הוא מספק פונקציות המתחברות לבית חכם, בין אם לגוגל אסיסטנט, אלקסה של אמזון וכדומה.
  • חיבורים ותמיכה - המחיר של מקרן קול גם מוכתב מחיבורים שיש לו והתמיכה שהוא מספק: חיבור אופטי, קואקס, אוקס, HDMI, תמיכה ב-ARC או EARC, BTו-WIFI.
  • חומרים - כמו ברמקולים אחרים, החומר ממנו עשוי המקרן גם כן משפיע על איכותו וכך גם על מחירו. כמו ברמקולים רגילים מקרני קול הטובים ביותר הם אלו שעשויים מעץ איכותי ועמיד.
  • סאב וופר - הסאב וופר מעניק לסאונד עוד מרקם ועומק, בייחוד בסאונד נמוך של באסים, מה שמספק חוויית שמע יותר חיה, מעולה עבור אפקטים שונים בסרטים. מחיר מקרן קול מושפע מכך שיש או אין לו סאב וופר וגודלו.
  • פרמטרים נוספים - מלבד מה שהוזכר, איכות של מקרני קול ומחירם מושפעים גם מרמות גימור של המוצר, העיצוב שלו ונוחות השימוש בו, מקרן עם תצוגת לד, אפשרויות להתאמה אישית של מאפייני הסאונד, המותג שיש מאחורי המקרן ועוד.

מקרן קול מומלץ

אחד המכשירים שמהווים "ערך לכסף" הוא מקרן קול KLIPSCH CINEMA 600

מדובר במקרן קול מתקדם עם הטכנולוגיות המובילות ביותר, מקרן קול 3.1 עם סאבוופר "10 אלחוטי, טווח תדרים 28-20KHZ  עם עוצמה אקוסטית של 103DB.

והמחיר...מאוד אטרקטיבי למוצר באיכות וברמת ביצועים שכזאת.

 

חברת TR   בע”מ היא אחת מחלוצות ציוד האודיו והווידאו המתקדם בישראל, החברה מביאה את פסגת המוצרים העולמית לישראל ומהווה את חוד החנית של הציוד המתקדם ביותר בתחום.

החברה מקפידה לאורך זמן לספק את המותגים עם הפיתוחים החדישים והטובים ביותר שיצאו לשוק, והדבר נכון גם לגבי מקרני קול חדשים המוצעים באתר. במאמר הבא נביא סקירה כללית של הנושא והמלצה על אחד המקרנים שלנו.

האתר של חברת TR אלקטרו סטריאו בע”מ מציע מבחר עשיר ועדכני של מקרני קול בטווח רחב של מחירים, ממנו כל אחד יכול למצוא מקרן קול איכותי שמתאים לכיסו.

להזמנת מקרן קול איכותי במחיר משתלם שמתאים למסגרות תקציב שלכם ישירות דרך האתר של חברת TR לחצו כאן.

בנוסף, ניתן לתאם הדגמה באולם התצוגה ללא התחייבות.

 

 

מעל 30 שנה

מקצועיות ללא פשרות

לעדכונים ומבצעים, הירשמו לניוזלטר