focal sopra 2 review

focal sopra n2

רמקול רצפתי איכותי – שומעים את ההבדל

מוזיקה היא שפה שכל העולם משתמש בה. וכמו בכל שפה, יש שני צדדים, מדבר ומאזין. אפשר לומר כי האמן מדבר איתנו, המאזינים, באמצעות השירים. השיר, הוא הדרך בה האמן מעביר אלינו את הרגשות, המחשבות והתהיות אשר נמצאות עמוק בתוך לבו, בצורה המדויקת ביותר. בעולם הטכנולוגי של היום, בו לכל אחד יש רמקול קטן בכיס, ניתן להאזין למוזיקה בכל דרך; החל מהטלפון החכם שלך ועד למערכות שמע משודרגות. אבל, כמובן שיש הבדל משמעותי בין איכות הסאונד ברמקול בטלפון לבין רמקולים ייעודיים.

רמקול רצפתי – לשדרג את החוויה

רמקולים מגיעים במגוון רחב של צורות. ישנם רמקולים מדפיים, אשר היתרון המובהק שלהם הוא גודלם. ניתן להניח אותם על כוננית או מזנון בכל חלל שתבחרו. הם אינם תופסים מקום רב ולכן יכולים להתאים לכל חלל. אולם, אם תרצו ליהנות מאיכות סאונד טובה יותר, כדאי שתבחרו ברמקול רצפתי. רמקולים רצפתיים מגיעים כזוג רמקולים שבסיסם יושב על הרצפה. לרוב, המיקום שלהם בחלל הסלון יהיה במרחק זה מזה. חשוב לומר כי איכות השמע הטובה ביותר מגיעה בדרך כלל מרמקולים רצפתיים, מאחר ויש בהם יותר אלמנטים. גודל הרמקולים והדרייברים המוגברים שלהם מעניקים להם יתרון על פני רמקולים אחרים מבחינת איכות הצליל. כלומר, רמקול רצפתי יגרום לצליל להישמע עמוק יותר בכל מוזיקה שלה תאזינו. מובן כי כמו בכל דבר, ישנם סוגים שונים של רמקולים רצפתיים מחברות שונות, כאשר לכל אחת מהן ייחודיות משלה.

focal sopra 2 for sale

Focal Sopra 2

חברת Focal, פועלת קרוב ל-40 שנה בתחום ונחשבת מאוד בעולם הסאונד. הייחודיות של המוצרים היא שכל החלקים המרכיבים את המוצר הם עבודת יד ועשויים מחומרי גלם מצוינים. החלקים הופכים את המוצר לאיכותי ואת המוזיקה למדויקת באוזני המשתמש. לא משנה אם אתם אוהבים מוזיקה קלאסית או ג'אז, הרמקולים של Focal יתנו לכם את המענה הטוב ביותר. ראוי לציין כי לחברת Focal סדרות שונות של רמקולים רצפתיים. בחירה ברמקול רצפתי מסוג Focal Sopra n2 תעזור לכם לשפר את חוויית הסאונד הביתית שלכם. מדובר ברמקול 3-way עם 2 וופרים. לרמקול שני יתרונות מובהקים. ראשית, איכות הצליל. Focal ייצרה דרייברים משופרים לתדרים בטווח הביניים ושילבה אותם במערכת עם טכנולוגיות NIC ו-TMD. שילוב זה גורם לצליל להיות איכותי יותר. שנית, הגודל. Focal ייצרה רמקול רצפתי קומפקטי ביחס לאחיו הגדולים ובעל עיצוב מודרני ונקי שישתלב בצורה מושלמת בסלון הביתי שלך.

אם הגעתם עד כאן ואתם מתעניינים ברמקול רצפתי Focal Sopra no 2, כנראה שגם אתם רוצים לשדרג את איכות הסאונד הביתית שלכם. אצלנו ב-T.R תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר בתחום הסאונד. המומחים שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם בכל שאלה. לצפייה במפרט ורכישה נוחה ומהירה עוד היום לחצו כאן.

מעל 30 שנה

מקצועיות ללא פשרות

לעדכונים ומבצעים, הירשמו לניוזלטר