מקרני קול חדשים להאזנה מושלמת

מקרני קול חדשים להאזנה מושלמת

focal sopra n2 קריאה מקרני קול חדשים להאזנה מושלמת 5 דקות הבא איך לבחור רמקולים אלחוטיים לבית

המלצה על מקרן קול - מקרני קול חדשים להאזנה מושלמת

TR אלקטרו סטריאו בע”מ מובילה כבר למעלה מ-25 שנה את שוק האודיו, הוידאו והבית החכם בישראל. לפיכך, החברה תמיד מקפידה להציע את המילה האחרונה והפיתוחים החדישים והטובים ביותר שיצאו לשוק, והדבר נכון גם לגבי מקרני קול חדשים המוצעים באתר. במאמר הבא נביא סקירה כללית של הנושא והמלצה על מקרן קול הטוב ביותר – מקרן קול Klipsch Cinema 800.

כמה מילים על מקרני קול

במידה מסוימת, כל מקרני הקול שקיימים בשוק הם חדשים – פשוט כי מדובר בהמצאה גאונית שנכנסה לשוק בשנים האחרונות. יחד עם זאת, ברור שההתקדמות המהירה של הטכנולוגיה יצרה הבדלים משמעותיים בין מקרני הקול היותר וותיקים והחדישים ביותר, וזאת בנוסף להבדלי איכות ויכולות בין המכשירים. לכך נגיע מייד, אבל לפני כן נסביר למי שלא יודע כי סאונד בר הוא פריט צר, מאורך ומלבני עם מגברים ורמקולים קטנים בפנים, ולעיתים גם סאב וופר. אבזרי השמע האלו מכוונים לכיוונים שונים ליצירת כיסוי מרחבי מצוין ולקבל סאונד עמוק, עשיר, איכותי והיקפי. 

מקרני הקול קולטים שידורים המגיעים ממכשירים שונים ברחבי הבית ומקרינים אותם אל החלל, כלומר הם דומים לרמקולים אבל מתקדמים הרבה יותר. למשל, הם מתחברים בצורה אלחוטית למכשירים השונים כמו מחשב, טלפון נייד, טלוויזיה וכדומה בלי להעביר חיווט בבית, הם מספקים מענה אקוסטי שלם ומקיף במכשיר אחד במקום מערכת שמע, רמקולים ורסיבר, הם בעלי מראה מעוצב וקומפקטי וקלים להתקנה, ואם תשקיעו בסאונד בר איכותי תקבלו חוויית שמע מדהימה.

 

איזה מקרן מומלץ לקנות

התשובה לשאלה "איזה מקרן קול כדאי לקנות?" היא דינאמית ותלויה בעיקר בצרכים ובדרישות שלכם. אם תבצעו סקר תגלו עד מהרה שהסאונד ברים נבדלים זה מזה בפרמטרים רבים. לכן לפני הקנייה כדאי לדעת שמספר הערוצים במקרני קול מעידים על מספר הרמקולים והסאונד יותר איכותי, מלא ומקיף ככל שיש יותר ערוצים. כמו כן, חלקם מגיעים עם טכנולוגיית Dolby Atmos שנותנת סאונד מעולה ורב ממדי במתאם בצורה אופטימאלית בים הרמקולים השונים בחלל, ממש כמו באולם קולנוע אמיתי. עוד חשוב לדעת כי גודלו של המקרן משפיע על איכות הסאונד שלו, כך שיותר גדול זה יותר טוב, וכמו תמיד  – מה שיותר טוב גם נוטה לעלות יותר.

 

המלצה על מקרן מצוין

אם אתם מחפשים סאונד בר מצוין הרשו לנו להמליץ לכם על מקרן קול Klipsch Cinema 800. מדובר במקרן קול 3.1 ערוצים התומך בטכנולוגיית Dolby Atmos ויש לו סאב וופר מעולה לצפייה בסרטי אקשן ושמיעת קולות פיצוצים כמו בקולנוע. למעשה, לקטגוריה שלו זהו מקרן הקול הטוב ביותר שמעניק חוויית שמע מושלמת, בעל מערכת סנטר ייעודית לאיכות שמע ודיבור משופרת. כמו כן, יש לו טוויטרים בצורה של שופר שהינם ייחודיים למותג Klipsch, המסייעים להפיק צלילים אמיתיים ומדויקים במיוחד. בזכות 7 הוופרים והסאב תקבלו שדרוג מרשים להאזנה, בתמיכת טכנולוגיית דולבי אטמוס שמשדרת את הסאונד אל התקרה ושוב אל המאזין לקבלת שמע היקפי. 

אם לא די בכך, Klipsch Cinema 800 גם תומך בבית חכם ויש לו קישוריות וויי-פיי המתממשקת עם המערכות החכמות ומאפשרת שליטה מלאה בעוזרות של אמזון, גוגל וב- Spotify Connect. הוא גם מעניק את איכות הוידיאו הטובה ביותר שתוכלו לבקש, בזכות כניסת HDMI-eARC ותמיכה ברזולוציית 8K. התמיכה ב- Dolby Vision HDR מייצרת צפייה מרהיבה עם צבעים עשירים ועמוקים יותר,ואף ניתן להוסיף זוג רמקולים אחוריים שישמשו כסראונד לקבלת חוויית צפייה עם אפקט קולנועי. כל זאת בסאונד בר המיוצר מעץ איכותי המעניק עמידות לאורך שנים, עיצוב מיוחד ואלגנטי וסאונד משופר.

 

המלצה - מקרן קול

אם מקרן הקול Klipsch Cinema 800 אינו מדבר אליכם, אל ייאוש. ישנו עוד מגוון עצום ורחב של מקרני קול איכותיים בעלי עוצמת צליל חזקה, סאונד בהיר וצלול ומיקוד שמע יעיל במיוחד. ריבוי המקרנים הוא נהדר כי הוא מאפשר לכם למצוא את המקרן האידיאלי אשר עונה בצורה הטובה ביותר על כל הצרכים והדרישות שלכם. אך מצד שני, ריבוי האופציות הופך את מלאכת הבחירה למעט קשה ומורכבת יותר. כך תוכלו גם אתם למצוא את מקרן הקול האידיאלי עוברכם:

  • אפיון צרכים – השלב הראשון יהיה לאפיין בצורה מיטבית את הצרכים שלכם, את אופי השימוש הצפוי במכשיר ואת תדירות השימוש. יש לקחת בחשבון את פרמטרים אלה מאחר והם עשויים להשפיע במידה רבה על המכשיר אותו תרצו לרכוש. בנוסף, יש לקחת בחשבון את חלל הסלון שלכם, או את החלל בוא תמקמו את המקרן. גודל החלל והעומק שלו עשויים גם הם להשפיע על איכות הצליל ובהתאמה גם על דגם המקרן אותו כדאי לכם לרכוש.
  • סקר שוק – כאמור, ישנו מבחר גדול של מקרני קול. אנו ממליצים לכם לבצע עבודת מחקר, להבין אילו אופציות עומדות לרשותכם, מהן המאפיינים של כל אחת ומהי האופציה האידיאלית עבורכם.
  • בחינת ביצועים – אומרים שאין טוב ממראה עיניים, אולם במקרה של מקרני קול אין טוב ממשמע אוזניים. נסו לשמוע את ביצועיהם של כמה שיותר מקרני קול. כך תוכלו לעמוד על ההבדלים של כל דגם וכל סוג ולהבין מה הוא הסאונד המועדף עליכם.
  • מחיר – סוגיית המחיר היא סוגייה רגישה, אך חשוב לקחת גם אותה בחשבון. אנו מאמינים כי לא כדאי להתפשר על מקרן קול נחות אשר יספק לכם ביצועים חלשים, אך מצד שני אין צורך לרכוש מוצר יקר יתר על המידה שלא יספק לכם את התמורה הראויה. על מנת שתוכלו להתמקד בדגמים הרלוונטיים ביותר נסו לקבוע מסגרת תקציבית ממנה לא תרצו לחרוג.

מעל 30 שנה

מקצועיות ללא פשרות

לעדכונים ומבצעים, הירשמו לניוזלטר