איך לבחור רמקולים אלחוטיים לבית

איך לבחור רמקולים אלחוטיים לבית

מקרני קול חדשים להאזנה מושלמת קריאה איך לבחור רמקולים אלחוטיים לבית 5 דקות הבא סדרת הסאבים החדשה של קליפש

איך לבחור רמקולים אלחוטיים לבית

חברתנו משווקת מבחר איכותי ומתקדם של רמקולים אלחוטיים מבית מותגים עולמיים מובילים. כדי לבחור רמקולים איכותיים שמתאימים לכם מתוך ההיצע העשיר, יש לפעול בהתאם למספר קריטריונים בסיסיים.

 

המשמעות של רמקול אלחוטי ולמה בכלל לבחור בו

רמקול אלחוטי הינו רמקול מעוצב שאינו נדרש בחווטים למערכת ההגברה, הפועל באמצעות Bluetooth או Wi-Fi ויכול לעבוד עם חיבור לחשמל או באמצעות סוללות נטענות בדגמים מסוימים, מה שמעלה את רמת הניידות שלו. הרמקול האלחוטי נחשב מעולה לשימוש בבית, בחוץ ובפנים, בזכות יכולתו לפעול עם מרבית סוג הסמארטפונים, המחשבים והטאבלטים, בין אם של אנדרואיד או של אפל, מול מערכת ההפעלה Windows, ועוד.

בנוסף לכך, בימנו איכות השמע של רמקולים ביתיים מומלצים משתפרת כל הזמן, וההבדל באיכות בין רמקול חוטי לאלחוטי הולך ומצטמצם. כמו כן, הרמקולים האלו מוצעים בשוק במגוון רחב של דגמים, כאשר לכל דגם תכונות, איכויות ופונקציות משלו, אותן יש לבחון ולבחור בהתאם להעדפות וצרכים אישיים.

איך לבחור מערכת סטריאו?

ישנו מגוון רחב במיוחד של רמקולים אלחוטיים טובים למדי, לכל סוג ודגם של רמקול היתרונות והחסרונות שלו. כך תוכלו לבחור את מערכת הסטריאו הטובה ביותר עבורכם: 

  • איכות הסאונד כמו בכל סוג אחר של רמקולים, גם בבחירת רמקולים אלחוטיים איכות הסאונד ועוצמתו הינה תכונה המרכזית שיש לתת עליה את הדעת. איכות זו מוכתבת מנתונים בסיסיים של הרמקולים ומהעדפות אישיות שלכם, כמו העדפה לבסים מלאי עוצמה. בכל מקרה יש לבחור ברמקול בעל יכולת להעביר במדויק תדרים נמוכים ללא עיוות גם בווליום גבוה. ולהתאמה אישית של סאונד כדאי לבחור ברמקולים עם EQ המאפשר התאמה אישית של צלילי בס וטרבל. חשוב להבין שאין תחליף להאזנה לרמקול ולכן אסור להסתמך אך ורק על ביקורות באינטרנט.
  • בחירה בהתאם למיקום כדי להחליט על מידות הרמקול האלחוטי יש להבין מראש היכן הוא ימוקם. בין אם אתם מחפשים רמקולים מומלצים לסלון, רמקול מדף מומלץ או פשוט רמקול מומלץ לבית, חשוב להבין כי גודל החלל וצורתו עשויה להשפיע על תפקוד הרמקול ועל איכות הצליל שהוא יצליח להפיק. חשוב לציין שבניגוד לעבר, בימינו המידות של רמקול אלחוטי לא חייבות ללכת ביחס ישר לעוצמתו. כמו כן, הבחירה ברמקולים משתנה בהתאם לייעודם, בין אם כרמקול מרכזי למערכת סאונד או מערכת קולנוע ביתית, רמקול משני לחדר עבודה או חדר רחצה, רמקול לגינה או לטיולים וכדומה. בכל מקרה, כדי להתאים למיקומים שונים כדאי לבחור ברמקול שתוכנן עם אופציה מובנית לתלייה.
  • ייעוד – לפני רכישת הרמקול מומלץ לאפיין היטב את הצרכים ואת אופי השימוש הצפוי שלכם. ישנו מגוון עצום של רמקולים בעלי תכונות כאלו ואחרות אשר עשויות להתאים במיוחד למצבים מסוימים ולא להתאים למצבים אחרים. לדוגמא, למי שמבקש רמקול נייד שמשנה כל הזמן את מיקומו, כזה שיכול לשמש גם מחוץ לבית, כדאי לשים לב גם למשקלו ולהיותו מוצר עמיד ונוח לנשיאה. כדאי גם שרמקול נייד המשנה לעיתים קרובות מיקום ומשמש לטיולים, יכלול הפעלה באמצעות סוללות, עדיף שיהיו נטענות עם משך פעולה כמה שיותר ארוך בין טעינה אחת לשנייה. אלו המחפשים רמקול בית נייח לא צריכים להתחשב במשקלו אלא להתמקד בעוצמת הצליל ובפונקציות ייעודיות נוספות אשר יהפכו את השימוש למיטבי.
  • לא להסתנוור ממותגים – עולם הרמקולים והסאונד רווי בחברות יצרניות ובמותגים מוכרים. שימו לי כי אתם לא "מסתנוורים" ממותג רמקולים מסוים, ישנן חברות רבות ואנו ממליצים לכם לבחון אופציות רבות ככל הניתן לפני הרכישה. בחינת אופציות רבות תאפשר לכם למצוא את המערכת האידיאלית לצרכים ולדרישות שלכם.
  • מחיר – נושא המחיר הוא גם עניין שיש לקחת בחשבון. אנו ממליצים שלא להתפשר על רמקול באיכות שאינה מספקת, את גם לא לרכוש מערכת יקרה יתר על המידה שאינה תשרת אתכם בצורה אידיאלית. לפני הרכישה קבעו לעצמכם מסגרת תקציבית ממנה לא תרצו לחרוג, כך תוכלו התמקד רק באופציות הרכישה הרלוונטיות.
לקטגורית הרמקולים לחצו כאן

תכונות נוספות שיש לקחת בחשבון

מלבד הטיפים שציינו, בעת בחירת רמקול אלחוטי יש לשים לב לעוד מספר נתונים:

  • בימינו מרבית הרמקולים האלחוטיים פועלים באמצעות חיבור Bluetooth, אך ישנם דגמים רבים כיום שתומכים ביכולות הזרמת מוזיקה דרך רשת האינטרנט הביתית, דבר המשפר את איכות השמע, השליטה והנוחות.

יחד עם זאת, מומלץ לבחור ברמקולים הכוללים גם חיבור 3.5 שמאפשר להתחבר למכשירים ומחשבים בדרך חוטית במידת הצורך.

  • במידה והרמקול נדרש לשיחות, עדיף לבחור בפריט הכולל מיקרופון מובנה איכותי.
    • כדי לחבר את הרמקול למסך טלוויזיה יש לבחור במוצר עם חיבור לכבל HDMI, ובמיוחד יש לשים לב אם החיבור קיים כאשר מדובר ברמקול אלחוטי נייד.
  • לרמה גבוהה וזמינה של שליטה כדאי לבחור ברמקולים שיש בהם מערכת שליטה והפעלה, כמו תצוגה של שירים, העברת שיר, עצירה ונגינה וכדומה.
  • בבחירת רמקול יש להתייחס גם לעיצובו, חזותו, צורתו וצבעיו, והיותם מתאימים לאלו של החלל הרלוונטי, בין אם רמקול בעיצוב קלאסי, מודרני, רטרו, אלגנטי וכדומה.
  • רמקולים אלחוטיים מוצעים בטווח רחב של מחירים, כאשר לא אחת המחיר גם מעיד על איכות.
    • יש עוד מגוון פונקציות נוספות לרמקולים אלחוטיים, מהן יש לבחור באלו החיוניות לכם, כמו תמיכה בקידודים של דולבי, מעבר למצבים שונים כמו סראונד, שיח ולילה, תאורת לד למקשים, אפשרות חיבור לרמקולים אחוריים, ועוד.

לבסוף, על מנת לבחור נכון רמקול אלחוטי אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת סיוע וייעוץ מקצועי.
TR אלקטרו סטריאו – יבואן רשמי – יד חרוצים 9 ת”א – 03-6091100

 

 

מעל 30 שנה

מקצועיות ללא פשרות

לעדכונים ומבצעים, הירשמו לניוזלטר