סדרת הסאבים החדשה של קליפש

סדרת הסאבים החדשה של קליפש

איך לבחור רמקולים אלחוטיים לבית קריאה סדרת הסאבים החדשה של קליפש 3 דקות

Klipsch משחררת סאב-וופרים חדשים של Reference Premiere: Earth-Shaking Bass Redefined

Klipsch, חברת האודיו האיקונית המפורסמת בחתימות הסאונד העוצמתיות שלה, עשתה גלים עם ההשקה האחרונה של סאב-וופרי Reference Premiere החדשים שלה. ההמצאה מחדש הנועזת הזו מגדירה מחדש את גבולות הבס, ומבטיחה חוויות בתדר נמוך עמוקות יותר, נקיות יותר ומשפיעות יותר הן לחובבי סרטים והן לחובבי מוזיקה. בואו נעמיק בלבו של כל דגם ונראה מה גורם להם לטיטאנים מעוררי רעד.

RP-1600SW: בהמת הבס

מי שמוביל את החבילה הוא RP-1600SW המפלצתי. מתגאה בוופר IMG עצום בגודל 16 אינץ' מנחושת ספויה ובהספק שיא של 1600 וואט, סאב וופר זה אינו קל משקל. הוא יורד ל-14.5 הרץ מקרקש עצמות, מה שהופך אפילו את הרעידות העדינות ביותר לתחושת קרביים. עכבישים ליניאריים כפולים מבטיחים שליטה הדוקה ודיוק, אפילו בתדרים הנמוכים ביותר, ומבטיחים בס טהור ונטול עיוותים. זהו המלך של מערכות הקולנוע הביתי, שנתפר במיוחד עבור אלה שחושקים בחוויה הקולנועית המלאה.

RP-1400SW: כוח ודיוק בהרמוניה

ה-RP-1400SW מציע וופר קצת יותר קטן בגודל 14 אינץ' עם 1000 וואט של שיא הספק, אבל אין לזלזל בפאנץ' שלו. הוא יורד עמוק ל-16 הרץ, ומספק באס ממלא חדר המשלים הן סרטים מלאי אקשן והן מוזיקה כבדה בס בעוצמה שווה. עיבוד האותות הדיגיטלי המתקדם שלו מאפשר תיקון חדר מדויק, המבטיח ביצועי בס אופטימליים ללא קשר לסביבת ההאזנה שלך.

RP-1200SW: תחנת כוח קומפקטית לחללים קטנים יותר

לבעלי נדל"ן מוגבל, ה-RP-1200SW חוטף אגרוף מפתיע. הוופר בגודל 12 אינץ' שלו שואב 800 וואט של שיא הספק ומגיע עד ל-16.5 הרץ. דגם זה משתמש בעיצוב החדשני של יציאת Aerofoil לירי קדמי של Klipsch, ממזער מערבולות ומבטיח בס פריך ונקי, גם כאשר הוא ממוקם ליד קירות או רהיטים. זה הופך אותו למושלם עבור דירות או חדרי האזנה קטנים יותר שבהם מיקום הבס יכול להיות מסובך.

RP-1000SW: צלילה עמוקה עבור אודיופילים עם מודעות לתקציב

אל תתנו לכינוי "הקטן" יותר להטעות אתכם. ה-RP-1000SW מכיל וופר אדיר בגודל 10 אינץ' המונע על ידי הספק שיא של 600 וואט ומספק הרחבת בס עמוקה באופן מפתיע עד 19 הרץ. הדגם הזה פונה לאודיופילים שחושקים בחוויות בס משפיעות מבלי לשבור את הכיס. הגודל הקומפקטי והעיצוב המלוטש שלו הופכים אותו לאופציה רב-תכליתית עבור הגדרות מוזיקה וקולנוע ביתי כאחד.
מעבר למספרים: חדשנות מרוממת
הסאב-וופרים הללו הם יותר מסתם וופרים מוגברים והספקים גבוהים. קליפש שילבה מספר התקדמות טכנולוגית כדי להעלות עוד יותר את חווית ההאזנה. המגברים הדיגיטליים לגמרי מבטיחים אספקת כוח יעילה ושליטה מדויקת, בעוד שה-EQ המובנה בחדר מאפשר שילוב חלק עם מערך האודיו הקיים שלך. בנוסף, העיצוב המלוטש והמודרני עם גימורים מובחרים משלים כל אסתטיקה.

פסק הדין הסופי: כוח שיש להתחשב בו

בין אם אתה חובב קולנוע ביתי מושבע, חובב מוזיקה חובב בס, או פשוט מישהו שמעריך את הנקודות העדינות של איכות השמע, הסאב-וופרים החדשים של Klipsch Reference Premiere מציעים משהו לכולם. עם העוצמה המרעישה שלהם, השליטה שאין שני לה ותכונותיהם החדשניות, אלו הם סאב-וופרים שמגדירים מחדש את הסטנדרט לחוויות בס סוחף ומשפיע. אז, הגבירו את עוצמת הקול, הרגישו את הרצפה רועשת, והתכוננו להתפוצץ מעוצמת הטבע העצומה שהיא מהפכת הבס האחרונה של קליפש.

מעל 30 שנה

מקצועיות ללא פשרות

לעדכונים ומבצעים, הירשמו לניוזלטר