title

שאלות נפוצות

בואו לראות, מה גולשים אחרים שאלו כבר :

+ איך ניתן לשלוח את תעודת האחריות למוצר שלי ?

כיום אין יותר צורך לשלוח את תעודת האחריות בדואר, ניתן לרשום את התעודה דרך האתר באמצעות עמודת "רישום תעודות אחריות"
לאחר הרישום ישלח אל כתובת המייל שלכם שם משתמש וסיסמא, שבאמצעותם תוכלו לעקוב בכל זמן נתון אחר משך זמן האחריות הנותר למוצרכם.

+ היכן נמצאת מעבדת השירות שלכם ?

מעבדת השירות של חברת ט.ר אלקטרו סטריאו נמצאת ברחוב יד חרוצים 9,
שעות פעילות המעבדה בימים א-ה מהשעה 9:00 עד השעה 17:00 המעבדה לא עובדת בימי שישי.

+ ברצוני לקבל מידע אודות עידכונים וחדשות אודות המוצרים שלכם, היכן ניתן לקבל מידע זה ?

ניתן לקבל מידע אודות חדשות ועידכונים עבור המוצרים בהרשמה לניוזלטר הנמצא בתחתית עמוד הבית,
או להיכנס לאתר הרשמי של המותג אותו אתם צריכים.

+ מדוע חשוב לקנות מוצרים דרך החנויות המורשות של היבואן הרישמי ?

רכישת המוצרים דרך החנויות והמשווקים המורשים של חברת ט.ר אלקטרו סטריאו
מקנה שירות ואחריות של שלוש שנים במעבדת השירות המקצועית של החברה תוך כדי שימוש בחלקים מקוריים בלבד עם הטכנאים המוסמכים לכך ,
בנוסף מעבדת השירות מספקת תמיכה בטלפון ללקוחותיה.

+ איך מגיעים לאולם התצוגה ?

כתובתנו יד חרוצים 9 בתל אביב.

+ איפה ניתן לקנות את המותגים שאתם מייבאים לארץ ?

ניתן לראות את פריסת החנויות והמשווקים של כל מותג תחת קטגורייה "חנויות ומשווקים" בסרגל העליון של האתר,
ולבחור את המותג שברצונכם לרכוש ופשוט לראות את האיזור הקרוב לביתכם מרשימת החנויות.